Gyakran Ismételt Kérdések

1. Mikor hívhatnak ügyfeleink?

- A 0630/180-7710-es telefonszám éjjel-nappal elérhető ügyeleti szám, hálózati problémák esetén a hívásértesítő megérkezése után visszahívjuk Önt!


2. Választ kapok műszaki jellegű kérdésekre is?

- Igen, a 0630/180-7711-es számon, hétköznap 8-16-ig.


3. Milyen módon fizethetnek ügyfeleink?

- Visszatérő és kiemelt ügyfeleink 3 napos átutalási határidővel bankszámlára történő utalással

- Új ügyfeleink készpénzben fizethetnek a törvényileg megengedett határig, a munka végeztével.


4. Hogyan lehetek kiemelt ügyfél?

- Minimum havi nettó 700 000.- forintos rendelés után felkínáljuk a kiemelt ügyfél státuszt, amennyiben az ügyfél fizetési magatartása megfelelő volt a korábbi ügyfélkapcsolat során.

- Folyamatos munkát biztosító partneri szerződés esetén, fizetési és/vagy bankgaranciával, negatív bejegyzés nélküli cégek.


5. Mennyibe kerül az anyag, és hogyan kerül megvásárlásra?

- Az anyagköltséget előlegszámlával, szerződéskötés után előre bekérjük, amennyiben (a mai világban érthető módon) ezt Ön nem szeretné, kollégánkkal elmehet megvenni a szükséges anyagokat, vagy egyes termékek esetén online rendeléskor a futár az Ön címére szállítja azt ki, annak árát közvetlenül a beszállító részére fizeti meg; illetve anyagkalkulációs listával megveheti Ön is.


6. Van garancia?

- Van, az általunk végzett munkákra természetesen garanciát vállalunk, aminek időtartama és jellege a munkától függ.


7. Mit várnak el a munkakezdés előtt?

- Hozzáférhető, szabad munkaterületet

- Adminisztratív munkák esetén minden szükséges információt.


8. Rendelkeznek leinformálható referenciával?

- Természetesen, rendelkezünk, a Főoldalon megtekintheti.